Trenni tüüp: mahutreening mõõduka tempo ja pulsiga, ilma spetsiaalsete harjutusteta. (Tavaliselt näeb see välja keskmise pulsiga 125-130 lööki/min ning 30-33 km/h). Enesetunnet hindaks ülimalt heaks, 10-palli süsteemis 9. Kui ring tehtud sai, siis saatsin Toomase koju ning tegin ise pea 30 km tiiru peale.Väike Tõrvandi-Reola-Ülenurme paunake. Hõiskasin terve trenni, et KURAT, kui hea power on jalas…aga öeldakse, et ära hõiska enne õhtut. Viimases lõpus olin sunnitud veel Ülenurmes poe peatuse tegema, sest nälg hakkas kimbutama. Üks Marsi šokolaad naha vahele keevitatud ja elu tuli hetkega sisse tagasi.

Trenni andmed:
Aeg : 3.50h (pikim trenn pärast Pariis-Nice’i velotuuri, tunne hea juba mitu päeva. Hoian ennast päris kõvasti tagasi ja proovin see kuu mitte üle 4h trennis teha).
Kilomeetrid: 123,75km
Wattid: 240,0w
Pulss: 129,7 l/min
Kiirus: 32,26km.h
Vändapöörded: 80,2 p/min
Tõusumeetrid: 330 m
Temperatuur: 10,6 kraadi
Kalorid: 3900kcl

 

Uudise allikas: delfi.ee